Psycholog, Psychoterapeuta, Psychoonkolog

Dyplomowany psycholog o specjalności psychologia kliniczna. Psychoonkolog, Psychoterapeuta w oparciu o nurt psychologii systemowej. Doświadczenie kliniczne zdobyłam w szpitalach klinicznym oraz psychiatrycznym gdzie odbywałam praktyki i staże oraz w ośrodkach specjalizujących się w leczeniu zaburzeń emocjonalnych i rozwojowych. Aktualnie pracuję jako psycholog w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym, gdzie służę pomocą w zakresie:

• interwencji kryzysowej ( wydarzenia traumatyczne, wypadki losowe, komunikacyjne, próby samobójcze, trudne diagnozy, choroby przewlekłe, nowotworowe, operacje okaleczające, śmierć, żałoba);
  • opieki psychologicznej i terapeutycznej wzmacniającej kondycję emocjonalną.

Prywatna praktyka

Prowadzę prywatną praktykę w COGITO CLINIC wykorzystując posiadane doświadczenie psychologiczne i psychoterapeutyczne.

Jak pracuję?

Nasze spotkanie w zależności od celu wizyty, przyczyny, trudności czy dolegliwości fizycznej może być pierwsze i jednocześnie jedyne, gdyż znajdziemy doskonałe rozwiązanie. Spotkań może być również kilka z powodu trudności i złożoności tematu nad którym będziemy pracować. Odnajdujemy przyczynę i leczymy skutki, co dalej? Razem podejmujemy decyzję.

Przyjmuję wszystkich gotowych na zmiany bez względu na wiek, płeć, religię oraz orientację seksualną. Niezależnie od zgłaszanych problemów mogą Państwo liczyć na szacunek, uwagę, zaangażowanie z poszanowaniem tajemnicy zawodowej.

W razie potrzeby umówienia wizyty proszę o kontakt telefoniczny tel. 792044282 lub przez e-mail kontakt@cogitoclinic.pl, dostepna forma online www.znanylekarz.pl z kalendarzem.