Warsztaty są przeznaczone dla liderów , kandydatów na liderów średniego i wyższego szczebla. Jeśli czujesz, że to właśnie taka jest twoja droga życiowa, jeśli brakuje ci jeszcze doświadczenia, treningu praktycznego ten warsztat jest dla ciebie. Mimo, że w teorii wiesz już jak się poruszać w świecie menadżerskim, to jednak czujesz, że brakuje ci dopełnienia, tego cudownego elementu, który zamknie twój proces nauki, pozwól sobie na odkrycie tajników fantastycznej pracy, których jeszcze nie poznałeś.
W ciągu dwóch dni warsztatów dowiesz się:
- jaka jest twoja osobowość,
- kondycja emocjonalna,
- poziom lęku,
- w jaki sposób radzisz sobie w sytuacjach stresowych,
- poznasz swój portret psychologiczny
- odkryjesz swoja misję życiową ,
- zweryfikujesz swoje plany i cele
- powrócisz do swoich marzeń
- zaczniesz okrywać swoje talenty
- zyskasz energię, odwagę i siłę aby zaplanować swoje dalsze cudowne życie.
Korzyści dla Ciebie:
- poznanie siebie, swoich przekonań i dążeń;
- poznasz cechy dobrego lidera, swoje mocne i słabe strony;
- zaczniesz rozpoznawać i kontrolować swoje emocje;
- poznasz sposoby skutecznego podejmowania działań;
- udoskonalisz zasady komunikacji i organizacji w relacjach z innymi;
- nauczysz się rozwiązywać konflikty;
- poznasz jak posługiwać się asertywnością;
- poznasz zasady zarządzania stresem.
- staniesz się faktycznym liderem
Program warsztatów – Jak zostać liderem
- Praktyczne szkolenie liderów i kandydatów na liderów.
- Lider formalny a faktyczny, kształtowanie przywództwa faktycznego.
- Podstawowe cechy dobrego lidera.
- Podstawowe zasady dobrej organizacji.
- Relacje z przełożonymi.
- Relacje z podwładnymi.
- Relacje z pozostałymi współpracownikami.
- Relacje z otoczeniem ( klientami , środowiskiem firmy).
- Zachowanie w sytuacjach kryzysowych.
- Rozwiązywanie konfliktów( zachowania agresywne, reagowanie na agresje).
- Komunikacja ( wzory listów , email , SMS, telefon)
- Miejsce pracy lidera ( organizacja miejsca pracy, wygląd miejsca pracy.
- Ubiór (służbowy, garnitur, smoking, strój sportowy, turystyczny).
- Organizacja spotkań ( zaproszenia, miejsca przy stole, precedencja , alternacja )
- Zasady zachowania się przy stole. ( nakrycie stołu, miejsca przy stole)
- Najbliżsi współpracownicy lidera ( sekretarka, rzecznik prasowy , prawnik)
- Psychologia w pracy lidera (komunikacja werbalna i pozawerbalna)
- Odpowiedzialność lidera ( cywilna, karna , porządkowa, dyscyplinarna).
- Savoir vive na stanowiskach menadżerskich.
Zgłoszenia na adres kontakt@cogitoclinic.pl
KONTAKT:
792044282