Warsztaty menadżerskie

Warsztaty są przeznaczone dla liderów , kandydatów na liderów średniego i wyższego szczebla. Jeśli czujesz, że to właśnie taka jest twoja droga życiowa, jeśli brakuje ci jeszcze doświadczenia, treningu praktycznego ten warsztat jest dla ciebie. Mimo, że w teorii wiesz już jak się poruszać w świecie menadżerskim, to jednak czujesz, że brakuje ci dopełnienia, tego cudownego elementu, który zamknie twój proces nauki, pozwól sobie na odkrycie tajników fantastycznej pracy, których jeszcze nie poznałeś. 

W ciągu dwóch dni warsztatów dowiesz się:

  • jaka  jest twoja osobowość, 
  • kondycja emocjonalna, 
  • poziom lęku, 
  • w jaki sposób radzisz sobie w sytuacjach stresowych, 
  • poznasz swój portret psychologiczny
  • odkryjesz swoja misję życiową , 
  • zweryfikujesz swoje plany i cele
  • powrócisz do swoich marzeń
  • zaczniesz okrywać swoje talenty
  • zyskasz energię, odwagę i siłę aby zaplanować swoje dalsze cudowne życie.

 Korzyści dla Ciebie:

  • poznanie siebie, swoich przekonań i dążeń;
  • poznasz cechy dobrego lidera, swoje mocne i słabe strony;
  • zaczniesz rozpoznawać i kontrolować swoje emocje;
  • poznasz sposoby skutecznego podejmowania działań;
  • udoskonalisz zasady komunikacji i organizacji w relacjach z innymi;
  • nauczysz się rozwiązywać konflikty;
  • poznasz jak posługiwać się asertywnością;
  • poznasz zasady zarządzania stresem.
  • staniesz się faktycznym liderem

Program warsztatów – Jak zostać liderem 

  1. Praktyczne szkolenie liderów i kandydatów na liderów.
  2. Lider formalny a faktyczny, kształtowanie przywództwa faktycznego.
  3. Podstawowe cechy dobrego lidera.
  4. Podstawowe zasady dobrej organizacji.
  5. Relacje z przełożonymi.
  6. Relacje z podwładnymi. 
  7. Relacje z pozostałymi współpracownikami.
  8. Relacje z otoczeniem ( klientami , środowiskiem firmy).
  9. Zachowanie w sytuacjach kryzysowych.
  10. Rozwiązywanie konfliktów( zachowania agresywne, reagowanie na agresje).
  11. Komunikacja ( wzory listów , email , SMS, telefon)
  12. Miejsce pracy lidera ( organizacja miejsca pracy, wygląd miejsca pracy.
  13. Ubiór (służbowy, garnitur, smoking, strój sportowy, turystyczny).
  14. Organizacja spotkań ( zaproszenia, miejsca przy stole, precedencja , alternacja )
  15. Zasady zachowania się przy stole. ( nakrycie stołu, miejsca przy stole)
  16. Najbliżsi współpracownicy lidera ( sekretarka, rzecznik prasowy , prawnik)
  17. Psychologia w pracy lidera  (komunikacja werbalna i pozawerbalna)
  18. Odpowiedzialność lidera ( cywilna, karna , porządkowa, dyscyplinarna).
  19. Savoir vive na stanowiskach menadżerskich.

Zgłoszenia na adres kontakt@cogitoclinic.pl 

KONTAKT:

kontakt@cogitoclinic.pl

792044282